perjantai 16. maaliskuuta 2012

Menoa ja mekkokankasta

On
ollut sutinaa :) Kirjoittaminen ja kuvaaminen meinaavat jäädä muiden touhujen jalkoihin. Tiistaina olikin taas Naisten aamubrunssi. Juonsin siellä ja heh...aiheena oli "Pidä huoli itsestäsi!" Aamun aiheen ja juontotehtävän kunniaksi kaivoin aiemmin liian kiristävänä pitämäni fuksianpunaisen rusettipaidan esiin. Se sopikin mulle, jee. Niin ja pitihän siihen käydä etsimässä pika pikaa sopivat korvikset. Löytyivät muutamalla eurolla ja näin olin valmis koitokseen. Olipas mulla syvällinen valmistautuminen tehtävään ;)


Keskiviikkona
saimme ylläriystävät kylään ja isipappani yökylään. Hän oli ollut Puolassa valloittamassa MM -veteraanimäkikisoja. Mitaleitakin oli tullut. Hyvä isi, me fanitetaan sua! Nyt torstaina olen siivonnut tätä huushollia ja huh, kannoin kaikki matot ulos. Kellaristakin. Ompelukone on surissut myös, koululle valmistan Kiviset ja Soraset -esitykseen asuja. Ensi viikolla koulun järjestämänä on hyväntekeväisyyskonsertti Afrikan kummilasten hyväksi. Sinne siis matka vie. Jyvääskyläläiseet, tervetuloa!


Kässäkoulun
reaktiivivärjäysjakso on ollut mieleinen. Sain Inkiväärin ja minun mekkokankaat jo kotiin. Hyvän mekkokaavankin sain kurssikaverilta. Joten ompelusormia syyhyttelee :) Turkoosi on jotenkin nyt jäänyt päälle. Äitini nuoruuden väri. Loppuun Aapolle valmistuneet kevätlapaset.

 Valoisaa viikonloppua!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Kivoja tekstejä ja kauniita värejä. Ja ihana Inkivääri! Une